04.05.2020
11 клас
Українська мова
Кронфесійний стиль.Тренувальні вправи
2. Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=lI8Vlu8xmzg
3. Виконати тести
СКЛАДНОПІДРЯДНЕ РЕЧЕННЯ
1. Установіть відповідність між головною й видом можливої
підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 Пісня була дуже
печальна, бо…
|
А з’ясувальне
|
2 До тебе те й
вернеться, що…
|
Б обставинне умови
|
3 І зло прийде, якщо…
|
В означальне
|
4 Дотепні люди є, що…
|
Г обставинне місця
|
|
Д обставинне причини
|
2. Установіть відповідність між головною й видом можливої
підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 Спасибі за добрі і
мудрії руки, бо…
|
А обставинне мети
|
2 Об’єднаймо наші
серця, щоб…
|
Б з’ясувальне
|
3 Ця пісня про тих,
хто…
|
В обставинне
допустове
|
4 Серце й зараз
кохати готове, хоч..
|
Г обставинне причини
|
|
Д обставинне
наслідкове
|
3. Установіть відповідність між головною й видом можливої
підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 Темнії вії
притихли над рум’янцем щік, немов…
|
А з’ясувальне
|
2 Закінчиш скоро те,
чого…
|
Б обставинне
допустове
|
3 Здасися ти на
милість переможця, якщо…
|
В обставинне
порівняльне
|
4 Не розплющуй вії
золотаві, хоч…
|
Г обставинне умови
|
|
Д обставинне
наслідкове
|
4. Установіть відповідність між головною й видом можливої
підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 Правнуки обов’язково
мають зрозуміти, як…
|
А з’ясувальне
|
2 Ми зичимо близьким
щасливих років, бо…
|
Б обставинне мети
|
3 Батьки
нам віддають свою любов і
ласку, щоб…
|
В обставинне часу
|
4 Я мріятиму про
кохання доти, доки…
|
Г обставинне способу
дії
|
|
Д обставинне причини
|
5. Установіть відповідність між головною й видом можливої
підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 Я відчуваю в
серденьку тепло, що…
|
А обставинне
допустове
|
2 Найгірше у світі
те, що…
|
Б обставинне мети
|
3 Снігу в січні
намело, так що
|
В означальне
|
4 Сонячне проміння
пробивалося крізь хмару, хоч…
|
Г з’ясувальне
|
|
Д обставинне
наслідкове
|
6. Установіть відповідність між головною й видом можливої
підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 Не присутня
стабільність завжди, хоч…
|
А обставинне місця
|
2 Різне в кожного з
нас майбуття, бо…
|
Б обставинне причини
|
3 Стоять тополі
вздовж дороги, де…
|
В з’ясувальне
|
4 Я йду туди, де…
|
Г обставинне
допустове
|
|
Д означальне
|
7. Установіть відповідність між головною й видом можливої
підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 І падають зорі на
землю, доки…
|
А обставинне мети
|
2 Відкинь гординю і
не зазнавайся,
щоб…
|
Б обставинне часу
|
3 Не йди манівцями
туди, де…
|
В обставинне місця
|
4 Це тверда земля,
бо…
|
Г обставинне причини
|
|
Д обставинне способу
дії
|
8. Установіть відповідність між головною й видом можливої
підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 Пахне місто
степом, де…
|
А обставинне мети
|
2 Доброта найбільше
тим допомагає, хто…
|
Б обставинне місця
|
3 Промінчик любові в
серці лишити,
щоб…
|
В означальне
|
4 Щирість – вічна
цінність, що…
|
Г з’ясувальне
|
|
Д обставинне умови
|
9. Установіть відповідність між головною й видом можливої
підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 А річка розлилася
так, що…
|
А обставинне мети
|
2 Побажаймо всім
тепла, щоб…
|
Б обставинне часу
|
3 Не гнівайся, якщо…
|
В обставинне міри й ступеня
|
4 Приходь до мене
навесні, коли…
|
Г обставинне умови….
|
|
Д з’ясувальне
|
10. Установіть відповідність між головною й видом
можливої підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 Хай знають усі, що…
|
А означальне
|
2 А степом в’ється стежина,
що…
|
Б обставинне причини
|
3 Та всі по-своєму
навчають жить, бо…
|
В обставинне умови
|
4 Клубочиться курява
степом, як…
|
Г з’ясувальне
|
|
Д обставинне
допустове
|
11. Установіть відповідність між головною й видом
можливої підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 Я лечу над заздрістю
відтоді, як…
|
А обставинне
порівняльне
|
2 А мрії махають
крильми, немов…
|
Б обставинне причини
|
3 Не злякають мене
холодні сніги, бо…
|
В обставинне наслідкове
|
4 Добротою все
заполонити, щоб…
|
Г обставинне часу
|
|
Д обставинне мети
|
12. Установіть відповідність між головною й видом
можливої підрядної частини
Головна частина
|
Вид підрядної частини
|
1 Строкате літо
роздає тепло, що…
|
А обставинне мети
|
2 І стає на серденьку
тепліше, бо…
|
Б означальне
|
3 Уранці небо
сіріло, так що…
|
В обставинне міри й
ступеня
|
4 Поверніться, люди,
усі до світла, щоб…
|
Г обставинне
наслідкове
|
|
Д обставинне причини
|
Роботи надіслати до 05.05.2020. Бажаю успіху!
можна дізнатис відповіді
ВідповістиВидалитиМожна відповіді будь ласка
ВідповістиВидалити