понеділок, 4 травня 2020 р.

11 клас, українська література


05.05.2020
11 клас
Українська література
Драма О.Ірванця" Маленька п’єса про зраду для однієї актриси". С.Андрухович"Фелікс Австрія"

1. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=EXR_OIMm23o
https://www.youtube.com/watch?v=b0fvBnSsTpg

2.Опрацювати стор.314- 316
3. Прочитати драму О.Ірванця" Маленька п’єса про зраду для однієї актриси"(можна скорочено).
Прочитати роман  С.Андрухович"Фелікс Австрія"(можна скорочено).

3. Виконати тестові завдання.

Тестові завдання формату ЗНО ЛІРИКА   
ВАРІАНТ 1
1. Установіть відповідність між назвами творів та їх авторами
Назва твору
Автор (авторка) твору
1 «Страшні слова, коли вони мовчать…»
А Дмитро Павличко
2 «Contra spem spero!»
Б Леся Українка
3 «Два кольори»
В Андрій Малишко
4 «Пісня про рушник»
Г Павло Тичина

Д Ліна Костенко
2. Установіть відповідність між назвами творів та їх авторами
Назва твору
Автор (авторка) твору
1 «Всякому місту – звичай і права…»
А Богдан Ігор-Антонич
2 «Заповіт»
Б Євген Маланюк
3 «Уривок з поеми»
В Григорій Сковорода
4 «Різдво»
Г Максим Рильський

Д Тарас Шевченко
3. Установіть відповідність між назвами творів та їх авторами
Назва твору
Автор (авторка) твору
1 «Кавказ»
А Тарас Шевченко
2 «Блакитна Панна»
Б Максим Рильський
3 «У теплі дні збирання винограду…»
В Василь Симоненко
4 «О панно Інно…»
Г Павло Тичина

Д Микола Вороний
4. Установіть відповідність між назвами творів та їх авторами
Назва твору
Автор (авторка) твору
1 «Чари ночі»
А Микола Вороний
2 «Катерина»
Б Володимир Сосюра
3 «Пам’яті тридцяти»
В Павло Тичина
4 «Любіть Україну!»
Г Олександр Олесь

Д Тарас Шевченко

5. Установіть відповідність між уривками з художніх творів та їхніми назвами
Уривок з твору
Назва твору
1 О слово! Будь мечем моїм!
Ні, сонцем стань! вгорі спинися,
Осяй мій край і розлетися
Дощами судними над ним.
А «У теплі дні збирання винограду»
2 І він спитав:  – Яку б найти принаду,
Щоб привернуть тебе до рук моїх?
Вона ж йому: – Світи щодня лампаду
Кіпріді добрій. – Підняла батіг…
Б «Чого являєшся мені у сні?...»
3 Ви знаєте, як сплять старі гаї? —
Вони все бачать крізь тумани.
Ось місяць, зорі, солов'ї...
«Я твій»,— десь чують дідугани.
А солов'ї!..
В «Чари ночі»
4 В житті мене ти й знать не знаєш,
Ідеш по вулиці – минаєш,
Вклонюся – навіть не зирнеш
І головою не кивнеш…
Г «О слово рідне! Орле скутий»

Д «Ви знаєте, як липа шелестить…»
6. Установіть відповідність між уривками з художніх творів та їхніми назвами
Уривок з твору
Назва твору
1 Україно! Ти для мене диво!
І нехай пливе за роком рік,
Буду, мамо горда і вродлива,
З тебе дивуватися повік...
А «Contra spem spero
2 Що є свобода? Добро в ній якеє? Кажуть, неначе воно золотеє?
Ні ж бо, не злотне: зрівнявши все злото,
Проти свободи воно лиш болото.
Б «Задивляюсь у твої зіниці…»
3 Я на вбогім сумнім перелозі
Буду сіять барвисті квітки,
Буду сіять квітки на морозі,
Буду лить на них сльози гіркі..
В «Господи, гніву пречистого…»
4 На кого посміла знятись
Зрадника рука?
Квітне сонце, грає вітер
І Дніпро-ріка...
Г«De libertate»

Д «Пам’яті тридцяти»
7. Установіть відповідність між уривками з художніх творів та їхніми назвами
Уривок з твору
Назва твору
1 Мене водило в безвiстi життя,
Та я вертався на свої пороги.
Переплелись, як мамине шиття,
Щасливi i сумнi мої, щасливi i сумнi мої дороги.
А «Пам’яті тридцяти»
2 І уже в душі моїй
В сяйві мрій
В’ються хмелем арабески,
Миготять камеї, фрески,
Гомонять-бринять пісні
Голосні
І сплітаються в гротески.
Б «Пісня про рушник»
3 Вмерли в Новім Заповіті
З славою святих. —
На Аскольдовій могилі
Поховали їх.
В «Два кольори»
4 Знаю, що смерть — як коса замашна,
Навіть царя не обійде вона.
Байдуже смерті, мужик то чи цар,-
Все пожере, як солому пожар.
Г «Всякому місту – звичай і права»

Д «Блакитна Панна»
8. Установіть відповідність між уривками з художніх творів та їхніми назвами
Уривок з твору
Назва твору
1 І мене в сім’ї великій,
В сім’ї вольній, новій,
Не забудьте пом’янути
Незлим тихим словом.

А «Ти знаєш, що ти – людина?»
2 Як не калічила Москва,
Не спокушав її розгон той —
Та враз підвівсь, і запалав,
І з серця кров'ю крикнув Гонта.

Б «Чари ночі»
3 Більше тебе не буде.
Завтра на цій землі
Інші ходитимуть люди,
Інші кохатимуть люди –
Добрі, ласкаві й злі.

В «Заповіт»
4 Сміються, плачуть солов'ї
І б’ють піснями в груди:
"Цілуй, цілуй, цілуй її, —
Знов молодість не буде

Г «Ви знаєте, як липа шелестить…»

Д «Уривок з поеми»


9. Установіть відповідність між уривками з художніх творів та їхніми авторами
Уривок з твору
Автор (авторка) твору
1 Який докір, яке страждання,
Яке несповнене бажання
На них, мов зарево червоне,
Займається і знову тоне
У тьмі?
А Олександр Олесь

2 О слово рідне! Шум дерев!
Музика зір блакитнооких,
Шовковий спів степів широких,
Дніпра між ними левій рев...
Б Леся Українка
3 У теплі дні збирання винограду
Її він стрів. На мулах нешвидких
Вона верталась із ясного саду,
Ясна, як сад, і радісна, як сміх.
В Василь Стус
4 Ні, я хочу крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись,
Жити хочу! Геть, думи сумні
Г Іван Франко

Д Максим Рильський
10. Установіть відповідність між уривками з художніх творів та їхніми авторами
Уривок з твору
Автор (авторка) твору
1 А вона, як мрія сну
Чарівна,
Сяє вродою святою,
Неземною чистотою,
Сміючись на пелюстках,
На квітках
Променистою росою.
А Павло Тичина
2 Як я малим збирався навеснi
Пiти у свiт незнаними шляхами,-
Сорочку мати вишила менi червоними i чорними,
Червоними i чорними нитками.
Б Андрій Малишко
3 Ви знаєте, як липа шелестить
У місячні весняні ночі? —
Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі,
Кохана спить…
В Микола Вороний
4 Одійдіте, недруги лукаві!
Друзі, зачекайте на путі!
Маю я святе синівське право
З матір’ю побуть на самоті.
Г Дмитро Павличко

Д Василь Симоненко
11. Установіть відповідність між уривками з художніх творів та їхніми авторами
Уривок з твору
Автор (авторка) твору
1 Усмішка твоя – єдина,
Мука твоя – єдина,
Очі твої – одні.
А Павло Тичина
2 Херсонські прерії — мов Січ,
А кобзарем — херсонський вітер,
І рідним був одразу клич:
— Вставайте! Кайдани порвіте!
Б Тарас Шевченко
3 На кого завзявся Каїн
Боже, покарай!
Понад все вони любили
Свій коханий край.
В Євген Маланюк
4 Як умру, то поховайте
Мене на могилі
Серед степу широкого
На Вкраїні милій…
Г Василь Симоненко

Д Василь Стус


12. Установіть відповідність між рядками того самого твору
Поетичні рядки
Поетичні рядки
1 В житті ти мною згордувала,
Моє ти серце надірвала,
Із нього визвала одні
Оті ридання голосні –
Пісні.
А О слово! Будь мечем моїм!
Ні, сонцем стань! вгорі спинися,
Осяй мій край і розлетися
Дощами судними над ним.

2 О слово рідне! Шум дерев!
Музика зір блакитнооких,
Шовковий спів степів широких,
Дніпра між ними левій рев...
Б І він потягся, як дитина, радо
І мовив: — Добре бути молодим
У теплі дні збирання винограду
3 Гукнула свіжо й весело на мулів,
І чутно уші правий з них прищулив,
І знявся пил, немов рожевий дим.
В Так най те серце, що в турботі,
Неначе перла у болоті,
Марніє, в’яне, засиха, –
Хоч в сні на вид твій оживає…
4 Ви знаєте, як липа шелестить
У місячні весняні ночі? —
Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі,
Кохана спить...
Г Ось місяць, зорі, солов'ї...
«Я твій», – десь чують дідугани.
А солов’ї!..
Та ви вже знаєте, як сплять гаї!

Д Хай палають хмари бурякові,
Хай сичать образи — все одно
Я проллюся крапелькою крові
На твоє священне знамено.
13. Установіть відповідність між рядками того самого твору
Поетичні рядки
Поетичні рядки
1 Україно, ти моя молитва,
Ти моя розпука вікова...
Гримотить над світом люта битва
За твоє життя, твої права.

А  В довгу, темную нічку невидну
Не стулю ні на хвильку очей —
Все шукатиму зірку провідну,
Ясну владарку темних ночей.
2 Що є свобода? Добро в ній якеє? Кажуть, неначе воно золотеє?
Ні ж бо, не злотне: зрівнявши все злото,
Проти свободи воно лиш болото.

Б Менi вiйнула в очi сивина,
Та я нiчого не везу додому,
Лиш згорточок старого полотна
I вишите моє життя, і вишите моє життя на ньому.
3 Я на гору круту крем’яную
Буду камінь важкий підіймать
І, несучи вагу ту страшную,
Буду пісню веселу співать.

В Господи, гніву пречистого
Благаю – не май за зле.
Де не стоятиму — вистою.
4 Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотнi, в душi моїй оба,
Два кольори мої, два кольори:
Червоне - то любов, а чорне - то журба.
Г Ради тебе перли в душу сію,
Ради тебе мислю і творю...
Хай мовчать Америки й Росії,
Коли я з тобою говорю.

Д О, якби в дурні мені не пошитись,
Щоб без свободи не міг я лишитись.
Слава навіки буде з тобою, Вольності отче, Богдане-герою!

14. Установіть відповідність між рядками того самого твору
Поетичні рядки
Поетичні рядки
1 Той безперервно стягає поля,
Сей іноземних заводить телят.
Ті на ловецтво готують собак,
В сих дім, як вулик, гуде від гуляк.

А Більше тебе не буде.
Завтра на цій землі
Інші ходитимуть люди,
Інші кохатимуть люди –
Добрі, ласкаві й злі.
2 Ти знаєш, що ти – людина?
Ти знаєш про це чи ні?
Усмішка твоя – єдина,
Мука твоя – єдина,
Очі твої – одні.
Б Чия залізна голова
І з-під катівської сокири
Жбурляла в чернь такі слова,
Що їй мороз ішов за шкіру.

3 Поховайте та вставайте,
Кайдани порвіте
І вражою злою кров’ю
Волю окропіте.
В Все повторялось: і краса, й потворність.
Усе було: асфальти й спориші.
Поезія — це завжди неповторність,
якийсь безсмертний дотик до душі.

4 Страшні слова, коли вони мовчать,
коли вони зненацька причаїлись,
коли не знаєш, з чого їх почать,
бо всі слова були уже чиїмись.

Г І мене в сім’ї великій,
В сім’ї вольній, новій,
Не забудьте пом’янути
Незлим тихим словом.

Д Я ж у полоні нав’язливих дум:
Лише одне непокоїть мій ум.
15. Установіть відповідність між творами одного автора
Поетичні рядки
Поетичні рядки
1 Вмерли в Новім Заповіті
З славою святих.
На Аскольдовій Могилі
Поховали їх.
А О, якби в дурні мені не пошитись,
Щоб без свободи не міг я лишитись.
Слава навіки буде з тобою,
Вольності отче, Богдане-герою!

2 Панські Петро для чинів тре кутки,
Федір-купець обдурити прудкий,
Той зводить дім свій на модний манір,
Інший гендлює, візьми перевір!
Б Ви знаєте, як липа шелестить
У місячні весняні ночі? —
Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі,
Кохана спить...
3 Більше тебе не буде.
Завтра на цій землі
Інші ходитимуть люди,
Інші кохатимуть люди –
Добрі, ласкаві й злі.
В О слово рідне! Шум дерев!
Музика зір блакитнооких,
Шовковий спів степів широких,
Дніпра між ними левій рев..
4 Поглянь, уся земля тремтить
В палких обіймах ночі,
Лист квітці рвійно шелестить,
Траві струмок воркоче.
Г Можеш вибирати друзів і дружину,
Вибрати не можна тільки Батьківщину.


Д Гукнула свіжо й весело на мулів,
І чутно уші правий з них прищулив,
І знявся пил, немов рожевий дим.
16. Установіть відповідність між мотивом  художнього твору та його назвою
Мотив  твору
Назва твору
1 страждання через нерозділене кохання
А «О слово рідне! Орле скутий»
2 заклик до збереження рідної мови
Б «У теплі дні збирання винограду»
3 гімн життю та молодості
В «Блакитна Панна»
4 гармонія світу в єдності природи й почуттів закоханої людини
Г «Ви знаєте, як липа шелестить…»

Д «Чого являєшся мені у сні?...»
17. Установіть відповідність між мотивом  художнього твору та його назвою
Мотив  твору
Назва твору
1 заперечення тужливих настроїв; оптимізм за будь-яких життєвих ситуацій
А «Задивляюсь у твої зіниці…»
2 синівська любов до України-матері
Б «Пам’яті тридцяти»
3 воля – найцінніше багатство
В «Уривок з поеми»
4 самопожертва молодих патріотів заради Батьківщини
Г «De libertate»

Д «Contra spem spero
18. Установіть відповідність між мотивом  художнього твору та його назвою
Мотив  твору
Назва твору
1 дорога життя; синівська й материнська любов
А «Блакитна Панна»
2 возвеличення краси природи; єдність її з мистецтвом
Б «Всякому місту звичай і права…»
3 викриття суспільних вад
В «Чари ночі»
4 неповторність кожної людської особистості
Г «Два кольори»

Д «Ти знаєш, що ти – людина?»
19. Установіть відповідність між жанром та назвою твору
Жанр твору
Назва твору
1 пісня
А «Лебеді материнства»
2 ліричний вірш, що став народною піснею у формі колискової
Б «Всякому місту – звичай і права»
3 філософсько-сатирична пісня
В «De libertate»
4 ліричний вірш
Г «Пісня про рушник»

Д «Чари ночі»
20. Установіть відповідність між жанром та назвою твору
Жанр твору
Назва твору
1 сатирична поема
А «Ти знаєш, що ти – людина?»
2 ліричний вірш
Б «Господи, гніву пречистого»
3 вірш-медитація
В «Два кольори»
4 балада
Г «Балада про соняшник»

Д «Кавказ»
21. Установіть відповідність між жанром та назвою твору
Жанр твору
Назва твору
1 поема-послання
А «Два кольори»
2 романс
Б «Чари ночі»
3 ліричний вірш
В «Уривок з поеми»
4 пісня
Г «І мертвим, і живим, і ненародженим…»

Д «Катерина»

22. Установіть відповідність між  видом лірики та назвою твору
Вид лірики
Назва твору
1 інтимна (любовна)
А «У теплі дні збирання винограду…»
2 філософська й інтимна
Б «Блакитна Панна»
3 патріотична
В «Різдво»
4 філософська
Г «Чари ночі»

Д «Любіть Україну!»
23. Установіть відповідність між художнім образом і твором
Художні образи
Назва твору
1 мули, виноград, лампади, Кіпріда
А «Страшні слова, коли вони мовчать…»
2 асфальти, спориші
Б «Ви знаєте, як липа шелестить?...»
3 солов’ї, Фауст, зорі
В «Чари ночі»
4 гора, камінь, квітки
Г «У теплі дні збирання винограду»

Д «Contra spem spero
24. Установіть відповідність між художнім образом і твором
Художні образи
Назва твору
1 вікно, сніги, зимовий вечір, тиша
А «Балада про соняшник»
2 туман, лебеді, верби, тополі
Б «Уривок з поеми»
3 соняшник, сонце
В «Лебеді материнства»
4 Мазепа, Хмельницький, Гонта, Залізняк
Г «У теплі дні збирання винограду…»

Д «О панно Інно…»
25. Установіть відповідність між художнім напрямом та назвою твору
Художній напрям
Назва твору
1 бароко
А  «De libertate»
2 реалізм
Б «Contra spem spero!”
3 романтизм
В «Кавказ»
4 неоромантизм
Г «Катерина»

Д «Чари ночі»


Немає коментарів:

Дописати коментар

мова

12.06.2020 Українська мова 1.Виконати тести ВАРІАНТ 6 Завдання 1 – 10 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише   ОДИН ПР...